Tu znajdziecie kaski integralne, renomowanych i dobrze znanych marek: HJC i Ozone. Produkty z homologacją ECE, wykonane z wysokiej jakości termoplastiku, poliwęglanu, z mieszaniny włókien szklanych. Kask integralny (full face) charakteryzuje się zwartą, jednolitą bryłą; stosunkowo niską wagą i dobrym poziomem wygłuszenia, kask jest bardziej cichy od całej reszty. To najbardziej uniwersalny i najczęściej wybierany kask motocyklowy, z powodzeniem może być użytkowany do jazdy skuterem, nakedem, klasykiem, turystykiem i motocyklem szosowym. Jest również najbardziej bezpiecznym kaskiem ze względu na jego monolityczną budowę. Kaski integralne możemy z kolei podzielić na szosowe i torowe (sportowe), które różnić się będą głównie kształtem, a co za tym idzie poziomem aerodynamiki: kaski do jazdy torowej będą nieco wydłużone, by były najbardziej optymalne do jazdy w pozycji pochylonej. Kształt skorupy dotyczy również umiejscowienia wizjera, jest on wbudowany nieco wyżej, żebyśmy mogli więcej widzieć, kiedy położymy się na baku. Kaski sportowe mają zamontowane zapięcie typu DD, które jest wymagane w regulaminach większości zawodów sportowych. Kaski przeznaczone do ścigania nie mają też blendy przeciwsłonecznej po to, by je maksymalnie odciążyć, wyciszyć i skrócić dystans skorupy do twarzy (aerodynamika). Można ewentualnie stosować przyciemnioną szybę lub wizjer fotochromatyczny, który sam się ściemnia w zależności od ilości promieni słonecznych. W niektórych kaskach można stosować też blendę zewnętrzną (oczywiście raczej na szosie niż na torze).